Legacy Of UMT Aquaculturist
sila2 la masuk...minum2 dulu...sila2 jangan malu2
sila2 la masuk...minum2 dulu...sila2 jangan malu2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

We wont break...we will always stay together...wherever we are...we are one~

HomeHome  Muka DepanMuka Depan  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  
nak memeriahkan forum...aku open topik baru >> Umah Ensems...dimulai dengan Umah Ensems #1 : Hatchery air tawar... xperlu posting ikut topik...santai2 sesantai2nya...posting sampai 50 dan akan dilock and sila bukak topik baru Umah Ensems #2 : (ups to u tajuk nye)...kita tengok sampai berapa ratus topik ini leh bertahan...off topik + dabel post dibenarkan!!!!

segment aku sakit ati

Go down 
3 posters
AuthorMessage
ajak syed
Ahli Junior
ajak syed

segment aku sakit ati Empty
PostSubject: segment aku sakit ati   segment aku sakit ati Icon_minitimeFri Nov 20, 2009 11:19 pm

a'kum..

aku post topic ni sbb xtau ar aku sakit ati gle ngan benda ni. kesnye, team bolasepak ireland kalah play off world cup ngan france dgn manner yg sgt2 x adil pde aku. dlm 2 ari ni aku direct bce artikel ngan column psl skandal ni (bnyk konspirasi yg jelas lg nyate FIFA buat tuk bg ireland kalah). makin aku bce, makin sakit ati aku

besanye kite kalo sakit ati pon, 2,3 ari dh lupe kan.. tapi benda ni bother aku gle babi. dari pagi tadi aku bce komen kt tenet. aku tau rmai dh tau kes ireland-france-henry-cheat ni. dh jadik isu global pon. nak move on tapi xleh lupe ar. sakit ati btol. sape2 yg xminat @ passion ngan bola mgkin x amik kesah sgt. tapi tgk benda x adil cmni mmg frust sgt. part of diri aku bkn irish tapi org satu dunia skang (even french) rase simpati kt diorg skang

ape masalah @ peristiwa yg korg pon ade sakit ati, tu satu benda yg org lain xkan bleh rase n paham exactly cm yg korg rase.. tapi, mgkin org lain pon nk memahami gak.. ape slahnye kongsi kan. kalo de jom kongsi dlm ni segment aku sakit ati 684300
Back to top Go down
ikrom
Ahli Junior
ikrom

PostSubject: Re: segment aku sakit ati   segment aku sakit ati Icon_minitimeSat Nov 21, 2009 12:05 am

maradona dulu pkai tgan score pastu argentina trus mnang world cup...cmtu lg truk dpt champion trus...bola itu bulat....
Back to top Go down
adamoo
Admin
Admin
adamoo

PostSubject: Re: segment aku sakit ati   segment aku sakit ati Icon_minitimeSat Nov 21, 2009 3:13 am

if this case come under unsportmanship or cheating...then nothing can do about it...
asam garam bola sepak...

tapi aku tertanya...tak silap aku la...
FIFA ada guna 4th official ref yg tgk video replay tu...
kenapa takde dlm game ni..

kalo FA england...henry atau kesemua ref malam tu akan dikenakan tindakan...
FIFA or UEFA tak tau la kan...

henry admit it was 'intention handball'...siap nak mintak replay..
tu yg paling jujur dia boleh komen la...
Back to top Go down
https://aquaculturist0508.forumms.net
ajak syed
Ahli Junior
ajak syed

PostSubject: Re: segment aku sakit ati   segment aku sakit ati Icon_minitimeSat Nov 21, 2009 1:35 pm

eric cantona: "i’d have hit Henry if I was one of rep. of Ireland player’s. what shocks me the most is that this player, at the end of the game, in front of the TV cameras, went to sit down next to an Ireland player to comfort him - when he had just screwed him"

arsene wenger
: "pride of france at the stake if the match doesn’t replay"

thierry henry
: "naturally I feel embarrassed at the way that we won and feel extremely sorry for the Irish who definitely deserve to be in South Africa"

bexinte lizarazu: "we're going to go the world Cup, but we go to the locker-room with our heads bowed. It was not something to be proud of. France have done nothing"

robbie Keane
: "they're all probably clapping hands, Platini sitting up there on the phone to Sepp Blatter, probably texting each other, delighted with the result, with France (getting through)"

vanables: "the villain is FIFA. it's Sepp Blatter. it's UEFA. it's Michel Platini. it's the FA"

carlo ancelotti: "it was a shame for Ireland and also for football!"

alex ferguson: "he (ireland manager) prepared a team that put in an absolutely magnificent performance. you couldn't ask for better from a coach but it was taken away from him"

emmanuel petit: "the feeling among the French public is one of embarrassment. it was a shamed"

david ginola: 'i do not feel very proud to be French at the moment. the whole world saw it was handball. i am very embarrassed"

duff: "do I think it's a conspiracy? definitely. it's just a joke. it's reminiscent of maradona in 1986. we feel so cheated"

Henry: "the ball hit my hand, I will be honest. It was a handball, you can clearly see it. It was a handball, but I'm not the ref. I told (the referee) but he said to me the same: 'you are not the ref.'"

yet Blatter and Platini, who always preaches 'fair play' and the 'spirit of the game', does nothing...
Back to top Go down
ajak syed
Ahli Junior
ajak syed

PostSubject: Re: segment aku sakit ati   segment aku sakit ati Icon_minitimeSat Nov 21, 2009 1:40 pm

sori2 emo plak aku. aku tgk match tu sbnrnye mmg rmai bengang..hehehe

sape2 kt luar yg same sakit ati, pasal pe peristiwa @ benda pon sila ar cite.. jgn malu2 segment aku sakit ati 820438 segment aku sakit ati 820438
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: segment aku sakit ati   segment aku sakit ati Icon_minitime

Back to top Go down

segment aku sakit ati
Page 1 of 1