Legacy Of UMT Aquaculturist
sila2 la masuk...minum2 dulu...sila2 jangan malu2

Legacy Of UMT Aquaculturist

We wont break...we will always stay together...wherever we are...we are one~
 
HomeHome  Muka DepanMuka Depan  RegisterRegister  Log inLog in  
nak memeriahkan forum...aku open topik baru >> Umah Ensems...dimulai dengan Umah Ensems #1 : Hatchery air tawar... xperlu posting ikut topik...santai2 sesantai2nya...posting sampai 50 dan akan dilock and sila bukak topik baru Umah Ensems #2 : (ups to u tajuk nye)...kita tengok sampai berapa ratus topik ini leh bertahan...off topik + dabel post dibenarkan!!!!

Share | 
 

 tanda tanda anda dilamun chenta.

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
ekei47
Admin
Admin
avatar

Posts : 439
Join date : 11/08/2009
Age : 32
Location : pandan indah-bangsar-TTDI-bandar utama-sg.buloh-melaka-kluang-jaybee-kaybee

PostSubject: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 24, 2009 2:52 am

First topic message reminder :

oleh kerna gua bosan nk mmpus kt sorg2 kt forum neh, gua post topic bru. kire mcm smbgn ape itu chenta la... tp kali ni gua nk lu org share ape tande2 yg lu org da jatuh/dilamun cinta...
hahahaa.... maybe dr sini korg buleh kenal ati budi memasing ke. lps tu buleh jd best fren. da jd besfren buleh konvert jd kapel. lps kapel buleh upgrade jd tunang plak... hohohohohoohohohohoho santa

_________________
it never was a love. it's an obsession.
Back to top Go down

AuthorMessage
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Sun Aug 30, 2009 9:25 pm

gelakgolek gelakgolek gelakgolek gelakgolek
dh tntu ade org yg buat...sapela tu agaknya ye....hahaha...

aku tak memandang paras rupa prop...
mke cam pecah pintu pn aku trima asalkn aty aku ni ley trima...
tak suma org sempurna rite???
tp mslahnya pakwe aku yg buruk dlupn de gak org nk amik....
so,secara kesimpulannya....buruk tetap buruk!!!! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Sun Aug 30, 2009 11:38 pm

hmm~~ ex ko tu buruk scara fizikal ke sya?
mmg la cm ko kta, buruk ttap buruk..
tp buruk2 pn da yg sngkut kan? kan?
cntohnya xjauh.. dkat je.. kt ats je..
lol! lol!
Back to top Go down
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Sun Aug 30, 2009 11:45 pm

kalo hati dah berkenan, walau pn buruk tetap nmpk cntik di mata kita... org kata dia la makhluk plg tak da rupa pn, tp kita still rasa dia ok... tak da cacat cela... pndek kata, kalo hidung rompong pn, mengkalau hati dh suka, tetap nmpk elok jgk... hehehe~
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 31, 2009 12:29 am

yaaa... beta sokong kata2 kamu wahai cik ain..
yg pntng ati.. klo x, cmne ko ley sngkut??
aku ulang, cmne ley sngkut klo ati pn kata buruk??
lg satu.. klo ensem tahap gaban pon, tp ati ko kta dia buruk, buruk gak aih..
Back to top Go down
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 31, 2009 12:33 am

Anonymouse wrote:
yaaa... beta sokong kata2 kamu wahai cik ain..
yg pntng ati.. klo x, cmne ko ley sngkut??
aku ulang, cmne ley sngkut klo ati pn kata buruk??
lg satu.. klo ensem tahap gaban pon, tp ati ko kta dia buruk, buruk gak aih..

kenapa gaban?? gaban tu ensem ke?? hurrm hurrm hurrm

satu lg bg aku chemistry tu pnting... even org tu hensem, n mmg mata ko mengakui... tp bila hati tak rasa serasi, dak gak ko pilih manusia tu wat teman... kalo pilih gak, mmg pilih ats dasar rupa semata-mata la tu... hihi
Back to top Go down
boo
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 455
Join date : 14/08/2009
Age : 33
Location : lokasi

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 31, 2009 12:39 am



Cinta
- ape itu cinta?? cinta is love?? ada apa dengan cinta???Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala
apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin
tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya.
(dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu
ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan
sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau
je)



Sayang - Kita memerlukan dia di masa kita
mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita..
selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada
masalah kita. (dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang
yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan
kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia
kerana kita bukannya cinta kepadanya)


Suka
- Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama
dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita
taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…(dalam erti lain
: suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada
kita. Kita akan suruh dia diam sekirangnya keng kita dah nak pecah…)



Minat
- Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.(dalam
erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi
atau barang yang kita mahukan… )


Tetapi kita kena ingat bahawa tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu…



Back to top Go down
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 31, 2009 12:44 am

takrif cinta ngn minat tu cam leh diterima... tp syg ngn suka tu, aku tak leh terima..! nonsense... hahahaha~
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 31, 2009 1:07 am

keh3.. ko copy mna boo?
bg aku, sayang je cam xbpe ley trima..
yg len nmpak cam btol.. bley dterima akal..
tu pndpat aku..
Back to top Go down
boo
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 455
Join date : 14/08/2009
Age : 33
Location : lokasi

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 31, 2009 1:37 am

copy dari hati laa profff
ko pe bleh trima prof yg bermuka kejung (pie, 2009)

yg ko kenal katon jerrr....hahhaha
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 31, 2009 1:44 am

Anonymouse wrote:
hmm~~ ex ko tu buruk scara fizikal ke sya?
mmg la cm ko kta, buruk ttap buruk..
tp buruk2 pn da yg sngkut kan? kan?
cntohnya xjauh.. dkat je.. kt ats je..
lol! lol!

hahaha...
takde la buruk tp bley msuk lam kategori tu la...
tu kawan aku dr kecik...kapel mse drjh 4...lost cntact form3...jupe blik tahun lps trus kapel...aku pn tak tau camne ley kapel ngan dy...org kate 1st lurve...hahaha...tp bile bestfren dy sndiri dgn bangganya merampas dy dr aku...huuhhh...tak tau nk ckp camne...tp spnjang kapel aku slalu je kutk ex aku tu...hahahahahaha.... pirat
Back to top Go down
ekei47
Admin
Admin
avatar

Posts : 439
Join date : 11/08/2009
Age : 32
Location : pandan indah-bangsar-TTDI-bandar utama-sg.buloh-melaka-kluang-jaybee-kaybee

PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   Mon Aug 31, 2009 1:59 am

boo wrote:


Cinta
- ape itu cinta?? cinta is love?? ada apa dengan cinta???Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala
apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin
tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya.
(dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu
ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan
sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau
je)



Sayang - Kita memerlukan dia di masa kita
mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita..
selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada
masalah kita. (dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang
yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan
kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia
kerana kita bukannya cinta kepadanya)


Suka
- Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama
dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita
taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…(dalam erti lain
: suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada
kita. Kita akan suruh dia diam sekirangnya keng kita dah nak pecah…)



Minat
- Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.(dalam
erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi
atau barang yang kita mahukan… )


Tetapi kita kena ingat bahawa tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu…




gua rs ape yg korie post ni logik. hahaha...
konklusi utk topik ini. sape2 rs die tgh angau dan nk tao adakah die tgh mabuk chenta, sila rujuk pos korie neh. hahahhaa

_________________
it never was a love. it's an obsession.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: tanda tanda anda dilamun chenta.   

Back to top Go down
 
tanda tanda anda dilamun chenta.
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Legacy Of UMT Aquaculturist :: Pengumuman dan Aktiviti Forum :: Perbincangan Umum-
Jump to: