Legacy Of UMT Aquaculturist
sila2 la masuk...minum2 dulu...sila2 jangan malu2

Legacy Of UMT Aquaculturist

We wont break...we will always stay together...wherever we are...we are one~
 
HomeHome  Muka DepanMuka Depan  RegisterRegister  Log inLog in  
nak memeriahkan forum...aku open topik baru >> Umah Ensems...dimulai dengan Umah Ensems #1 : Hatchery air tawar... xperlu posting ikut topik...santai2 sesantai2nya...posting sampai 50 dan akan dilock and sila bukak topik baru Umah Ensems #2 : (ups to u tajuk nye)...kita tengok sampai berapa ratus topik ini leh bertahan...off topik + dabel post dibenarkan!!!!

Share | 
 

 Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...

Go down 
AuthorMessage
lavenda9oo8
Ahli Junior
avatar

Posts : 125
Join date : 06/08/2009
Age : 31
Location : PENANG

PostSubject: Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...   Fri Aug 21, 2009 5:46 pm

Back to top Go down
pie_spekong
Ahli Junior
avatar

Posts : 184
Join date : 17/08/2009
Location : parit sulong

PostSubject: Re: Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...   Fri Aug 21, 2009 8:51 pm

maafkan aku kawan2 andai diri ini pernah membuat kalian berkecil hati, menyemai rasa marah dan benci atas segala perbuatan atau percakapan di bawah/di atas sedar..

moga ramadhan ini dimulakan dengan keinsafan memberi dan menerima kemaafan sesama kita..
salam ramadhan 1430 HIJRAH
Back to top Go down
lavenda9oo8
Ahli Junior
avatar

Posts : 125
Join date : 06/08/2009
Age : 31
Location : PENANG

PostSubject: Re: Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...   Fri Aug 21, 2009 9:23 pm

salam ramadhan n salam puase....

aku pn mtk maaf jgk....andai pnh mngguris aty kalian....ampun yer???

tp p'e ko pnh wt slh ng ak ke?? hehe so xda la kemaafan sb xda wt slh pn..

semoga amalan kita di bulan yg pnh rahmat ni mndpat berkat...
Back to top Go down
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...   Sat Aug 22, 2009 12:56 am

assalamualaikum...

mlm ni dah masuk 1 Ramadhan... jadi utk smua ahli2 forum yg sempat menyinggahkan diri kat thread ni, sy noorulain abd raman ingin meminta maaf byk2 kat korg ats segala kesilapan, kekasaran, keterlanjuran, ke'laser'an, n etc. aku hnya insan biasa, selalu buat silap... nk2 time tak sedar diri... suka hati ja nk kata ka nk buat kat org... huhu~ jadi kalo ada sesapa yg ada terasa menyampah ka, meluat ka, geram n seumpamanya la... mintak maaf bebanyak yer... sudi2 kan la maafkan aku seikhlas hati... trimas...

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA.. SEMOGA RAMADHAN TAHUN INI MEMBERI PENUH PENGERTIAN BUAT KITA SEMUA.. KEKALKAN SEGALA KEBAIKAN YANG BERJAYA DIBINA SEMASA BULAN INI KE BULAN2 LAIN JGK... INSHALLAH.. (p/s: pesanan utk diri sndiri jgk nih..)
Back to top Go down
lavenda9oo8
Ahli Junior
avatar

Posts : 125
Join date : 06/08/2009
Age : 31
Location : PENANG

PostSubject: Re: Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...   Sat Aug 22, 2009 7:16 am

ain org pn nk mtk maaf ng ain kalo2 terkcikkan aty ain ke sblm ni...

maaf yer dgn sengaja atau xsengaja....(rasanya xda wt ng sengaja kot...huhu)

SELAMAT BERPUASA SUME....
Back to top Go down
rai_na
Ahli Skodeng


Posts : 7
Join date : 12/08/2009

PostSubject: Re: Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...   Sun Aug 23, 2009 11:07 am

assalamualaikum kwn2..slamat berpuasa...
maafkan segala kekhilafan diri..

ws.._sharifah raina bt manaf_..=)
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...   

Back to top Go down
 
Salam Ramadhan untuk sume......Maafku pohon...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Legacy Of UMT Aquaculturist :: Pengumuman dan Aktiviti Forum :: Birthday and Special Day and Wishes-
Jump to: