Legacy Of UMT Aquaculturist
sila2 la masuk...minum2 dulu...sila2 jangan malu2

Legacy Of UMT Aquaculturist

We wont break...we will always stay together...wherever we are...we are one~
 
HomeHome  Muka DepanMuka Depan  RegisterRegister  Log inLog in  
nak memeriahkan forum...aku open topik baru >> Umah Ensems...dimulai dengan Umah Ensems #1 : Hatchery air tawar... xperlu posting ikut topik...santai2 sesantai2nya...posting sampai 50 dan akan dilock and sila bukak topik baru Umah Ensems #2 : (ups to u tajuk nye)...kita tengok sampai berapa ratus topik ini leh bertahan...off topik + dabel post dibenarkan!!!!

Share | 
 

 GAY....LESBIAN....

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: GAY....LESBIAN....   Thu Aug 20, 2009 7:48 pm

First topic message reminder :

smalam aku tgk "360" sambil mkn nasi goreng pataya berairkan timun cina bertemankan 2 jejaka yg berasal dari negeri pantai timur....
tajuk yang dikupas ialah gay...
mbe2 aku ni berdiskus sesama sendiri...diorang ckp..."tak paham btul la...camne sek2 dy ley ade perasaan camtu"
aku snyap je pai la salh sorg tu ty aku...
"klu sy bg awk dua CD lu***...1 CD lu*** tu laki n laki...1 CD lu*** tu pompuan n pompuan...mane satu yg awk amik?"
aku dgn lajunya menjawab "sy tak amik dua2...tak bernafsu nk tgk"
tetiba yg sorg tu jawab "bek ngat dy...klu aku,aku amik hok tino...,tok gamak aku nk tgok hok laki...meremang sgala bulu"
kamipn ketawa.....
Back to top Go down

AuthorMessage
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Mon Aug 24, 2009 11:56 pm

sebelum korg tamatkan atau conclude... just to share... aku nk post menda ni berapa hari dah... tp tak leh nak masuk ke forum yg publish menda ni... huhu~

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!
Back to top Go down
ekei47
Admin
Admin
avatar

Posts : 439
Join date : 11/08/2009
Age : 32
Location : pandan indah-bangsar-TTDI-bandar utama-sg.buloh-melaka-kluang-jaybee-kaybee

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Tue Aug 25, 2009 12:17 am

nk end topic ni boleh.. tp nk end bende gay-lesbo ni, mmg xde kesudahan. so take the easy way. biarkan lah diorg dgn life diorg. jgn la korg nk sibuk2 g nasihatkan. tp kalo korg nk nasihatkn bgus gk. dpt pahala... tp korg cerminkn la diri tu dulu kalo x nk kene tiaw balik. hahahha... lg 1, yg korg nk ssibuk2 nk pikir psl hal diorg tu ape kes? brminat nk join diorg ke? bek korg pikir hal keje ke, mcmner nk tmbh duit ke, mcmner nk kawin 2 ke. ape daa...
bnyk lg yg boleh dipikir, nk gk pikir psl mslh gay-lesbo ni. iskh3... notme

_________________
it never was a love. it's an obsession.
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Tue Aug 25, 2009 3:44 pm

k la korg...
end off this topic...aku rase pe korg ckpkn sumanya btul...
besela...ni la dugaan akhir zaman...
semoga crite2 ni kite jadikn iktibar...
kadang2 kite tak sedar yg mungkin org yg rapat ngn kite terlibt ngan bnd2 camni...
so pe yg perlu kite buat?
banyak2kn lah berdoa supaya pintu hati mereka terbuka utk kmbali pd diri mereka yg sebenarnya...
Back to top Go down
boo
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 455
Join date : 14/08/2009
Age : 33
Location : lokasi

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Tue Aug 25, 2009 5:12 pm

diharap prof kembali ke pangkal jalan

sama2 kite berdoa......
Back to top Go down
lend00
Ahli Baru
avatar

Posts : 70
Join date : 16/08/2009
Age : 31
Location : pahang

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Tue Aug 25, 2009 5:33 pm

amin... doa
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Tue Aug 25, 2009 6:09 pm

boo wrote:
diharap prof kembali ke pangkal jalan

sama2 kite berdoa......

wth????
psala pa aku plak oit???!!!! Suspect
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Tue Aug 25, 2009 6:29 pm

ko mmg sntiasa mnjd mangsa keadaan profff...
---dah2...kang off topic ne del lak ko py post... pinar pinar pinar pinar
Back to top Go down
ikrom
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 16/08/2009
Age : 31
Location : Kay Bee

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Wed Aug 26, 2009 1:09 am

ada ke sapa2 yg penah jumpa member terdekat yg trlibat ngan mende2 neh?....atau yg punyai prasaan yg sama.....
Back to top Go down
boo
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 455
Join date : 14/08/2009
Age : 33
Location : lokasi

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Wed Aug 26, 2009 1:14 am

ain manisa wrote:
sebelum korg tamatkan atau conclude... just to share... aku nk post menda ni berapa hari dah... tp tak leh nak masuk ke forum yg publish menda ni... huhu~

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"
Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!


mudah je nak tau GAY tak....according to ain (baca la tulisan merah tuh)

dam budak umah sewa kite dulu kompem rr sume dara...budak umah blakang xtau rrr..tambah ikrom n proff affraid affraid affraid affraid affraid
Back to top Go down
blackko
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 129
Join date : 08/08/2009
Age : 32
Location : Selangor

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Wed Aug 26, 2009 11:00 am

Anonymouse wrote:
boo wrote:
diharap prof kembali ke pangkal jalan

sama2 kite berdoa......

wth????
psala pa aku plak oit???!!!! Suspect

dhla proff...tkyh nk sorok2 lg wei.....trus trg jer sng...haha What a Face tongue

_________________
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Wed Aug 26, 2009 6:46 pm

blackko wrote:
Anonymouse wrote:
boo wrote:
diharap prof kembali ke pangkal jalan

sama2 kite berdoa......

wth????
psala pa aku plak oit???!!!! Suspect

dhla proff...tkyh nk sorok2 lg wei.....trus trg jer sng...haha What a Face tongue

kurang asam lu... nonono
slmbe katak je tuduh orang aaa..
dhla ari baik.. bulan baik neyh..
xbaik woooit!!
bek ko insap bebnyak2 doa
kn dh pree dapat dosa kering..
dn ko sorg lagi boo ... lembu
nape aku ngn ikrom plak yg dijadikan cntoh?????? Suspect
Back to top Go down
pie_spekong
Ahli Junior
avatar

Posts : 184
Join date : 17/08/2009
Location : parit sulong

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Wed Aug 26, 2009 10:29 pm

Anonymouse wrote:
kurang asam lu... nonono
slmbe katak je tuduh orang aaa..
dhla ari baik.. bulan baik neyh..
xbaik woooit!!
bek ko insap bebnyak2 doa
kn dh pree dapat dosa kering..
dn ko sorg lagi boo ... lembu
nape aku ngn ikrom plak yg dijadikan cntoh?????? Suspect

prop dh marah neh.....
Back to top Go down
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Wed Aug 26, 2009 11:54 pm

boo wrote:


mudah je nak tau GAY tak....according to ain (baca la tulisan merah tuh)

dam budak umah sewa kite dulu kompem rr sume dara...budak umah blakang xtau rrr..tambah ikrom n proff affraid affraid affraid affraid affraid

bukan aku yg bg statement tu... aku pn dapat dari tempat lain k... huhu...

ko tak baik boo... suka2 hati ja menimbulkan unsur2 fitnah kat ikrom ngn proff... betapa innocent nya mereka... tiba2 ko ckp gini... nonono nonono nonono
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Thu Aug 27, 2009 2:11 am

sungguh tidk elok kelakuan mereka....ishk22...
pe lagi prop n ikrom...
tunjukkn kelakian mu Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
ikrom
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 16/08/2009
Age : 31
Location : Kay Bee

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Thu Aug 27, 2009 6:44 am

BaCkSpACe wrote:
sungguh tidk elok kelakuan mereka....ishk22...
pe lagi prop n ikrom...
tunjukkn kelakian mu Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

ko jgan pecaya plak...ini sume fitnah...ko nak sruh aku tnjuk kelakian cmne?...
tggu aku kawin sok...

org yg suke kaum sjenis ni mgkin dlu skola yg sjenis je...sama ada sume laki atau sume pompuan...
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Thu Aug 27, 2009 5:59 pm

aku no komen... hail hail hail
nk tnjuk camne la klelakian tuh..
puak2 gay 2 pon jantan hape.. Suspect
Back to top Go down
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Thu Aug 27, 2009 6:02 pm

Anonymouse wrote:
aku no komen... hail hail hail
nk tnjuk camne la klelakian tuh..
puak2 gay 2 pon jantan hape.. Suspect

tau tak pa... afro
Back to top Go down
boo
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 455
Join date : 14/08/2009
Age : 33
Location : lokasi

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Thu Aug 27, 2009 7:39 pm

Anonymouse wrote:
blackko wrote:
Anonymouse wrote:
boo wrote:
diharap prof kembali ke pangkal jalan

sama2 kite berdoa......

wth????
psala pa aku plak oit???!!!! Suspect

dhla proff...tkyh nk sorok2 lg wei.....trus trg jer sng...haha What a Face tongue

kurang asam lu... nonono
slmbe katak je tuduh orang aaa..
dhla ari baik.. bulan baik neyh..
xbaik woooit!!
bek ko insap bebnyak2 doa
kn dh pree dapat dosa kering..
dn ko sorg lagi boo ... lembu
nape aku ngn ikrom plak yg dijadikan cntoh?????? Suspect

tau pon ari bek bln bek proff insaf2 laaa proff lol! lol! lol!

ilek rr prof jgn rr marah2 lau tak btol ilek jelaa

kang nampak sgt cam nak cover2 plak scratch scratch scratch scratch scratch scratch
Back to top Go down
ikrom
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 16/08/2009
Age : 31
Location : Kay Bee

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Fri Aug 28, 2009 1:14 am

kalo ckap psal gay/les msti nk kaitkan ngan member sndri...ape la korang neh...
Back to top Go down
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Fri Aug 28, 2009 1:30 am

aku rasa kalo cita bab gay je kot mesti nk kaitkan ngn mmbe sndiri... yg pompuan tak dak g kena skandal sbg les setakat ni tak clap aku... hehe~ kami sume suci mulus... tak main ar songsang2 nih... hihi
Back to top Go down
blackko
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 129
Join date : 08/08/2009
Age : 32
Location : Selangor

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Fri Aug 28, 2009 9:44 am

ain manisa wrote:
aku rasa kalo cita bab gay je kot mesti nk kaitkan ngn mmbe sndiri... yg pompuan tak dak g kena skandal sbg les setakat ni tak clap aku... hehe~ kami sume suci mulus... tak main ar songsang2 nih... hihi

wahaha spe kte tkde...aku knl sorg...dont judge a book by its cover (ulangan) study

_________________
Back to top Go down
ikrom
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 16/08/2009
Age : 31
Location : Kay Bee

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Fri Aug 28, 2009 12:26 pm

blackko wrote:
ain manisa wrote:
aku rasa kalo cita bab gay je kot mesti nk kaitkan ngn mmbe sndiri... yg pompuan tak dak g kena skandal sbg les setakat ni tak clap aku... hehe~ kami sume suci mulus... tak main ar songsang2 nih... hihi

wahaha spe kte tkde...aku knl sorg...dont judge a book by its cover (ulangan) study

sila sebutkan siapa gerangannya.....
Back to top Go down
ain manisa
Ahli Junior
avatar

Posts : 318
Join date : 05/08/2009
Location : jelapang padi

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Fri Aug 28, 2009 6:54 pm

ikrom wrote:
blackko wrote:
ain manisa wrote:
aku rasa kalo cita bab gay je kot mesti nk kaitkan ngn mmbe sndiri... yg pompuan tak dak g kena skandal sbg les setakat ni tak clap aku... hehe~ kami sume suci mulus... tak main ar songsang2 nih... hihi

wahaha spe kte tkde...aku knl sorg...dont judge a book by its cover (ulangan) study

sila sebutkan siapa gerangannya.....

sapa ogy..? sekadar dikaitkan je ke mmg dia tu les..? huhu~

p/s: aku rasa soalan pertama tu cam tipis ja peluang utk di jwb... jwb soalan no 2 tu jd ar...
Back to top Go down
ikrom
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 16/08/2009
Age : 31
Location : Kay Bee

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Sat Aug 29, 2009 7:58 am

aku nk tgok la muka puak2 ni...x pnah tgk cmne muka diorg...haha
Back to top Go down
blackko
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 129
Join date : 08/08/2009
Age : 32
Location : Selangor

PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   Sat Aug 29, 2009 9:57 am

ikrom wrote:
aku nk tgok la muka puak2 ni...x pnah tgk cmne muka diorg...haha

huish..tkkn la nk aibkn die kat sni plak....tk mgkn2...tp yg pntg bkn budak batch kite...tp rpt sgt ngn korg...blh kte kwn2 korg gak la....dh2 aku tknk ckp pe2..bhye ni....FULLSTOP

_________________
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: GAY....LESBIAN....   

Back to top Go down
 
GAY....LESBIAN....
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Legacy Of UMT Aquaculturist :: Pengumuman dan Aktiviti Forum :: Perbincangan Umum-
Jump to: