Legacy Of UMT Aquaculturist
sila2 la masuk...minum2 dulu...sila2 jangan malu2

Legacy Of UMT Aquaculturist

We wont break...we will always stay together...wherever we are...we are one~
 
HomeHome  Muka DepanMuka Depan  RegisterRegister  Log inLog in  
nak memeriahkan forum...aku open topik baru >> Umah Ensems...dimulai dengan Umah Ensems #1 : Hatchery air tawar... xperlu posting ikut topik...santai2 sesantai2nya...posting sampai 50 dan akan dilock and sila bukak topik baru Umah Ensems #2 : (ups to u tajuk nye)...kita tengok sampai berapa ratus topik ini leh bertahan...off topik + dabel post dibenarkan!!!!

Share | 
 

 segmen tak puas ati

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
ekei47
Admin
Admin
avatar

Posts : 439
Join date : 11/08/2009
Age : 32
Location : pandan indah-bangsar-TTDI-bandar utama-sg.buloh-melaka-kluang-jaybee-kaybee

PostSubject: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 1:01 am

First topic message reminder :

yes.... gua tao ramai yg berbulu/x puas ati/ bengang/ dsbgnya. maka ni la tempat lu org nk lpskn rs x puas ati korg. x kire ar kt sape/ ape pun. tp haruslah diingtkan walpoun kte bebas berbicara, x smestinye kte buleh berbicare ikut sedap tengkorak kte. hahahaha....
scratch

_________________
it never was a love. it's an obsession.
Back to top Go down

AuthorMessage
blackko
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 129
Join date : 08/08/2009
Age : 32
Location : Selangor

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 11:20 am

ain manisa wrote:
ekei47 wrote:
oleh kerana topik ini adalah topic x puas ati, maka dgn x puas atinye gua nk kabo yg gua rs kte kene bg guideline la psl off topic neh. ape kate kte try kt topic yg bru di bukak. topik yg lame2 ni kire halal jer la....

btoi3x... cheers cheers cheers

lol mode ngn admin pn off topic...mne anak2 tk ikut..lg2 brung hantu ni..mmg hantu lol! lol! lol!

_________________
Back to top Go down
broken angel
Admin
Admin
avatar

Posts : 130
Join date : 05/08/2009
Age : 31

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 11:42 am

mrh tol abg blackko pd si brg hantu..
huuu..

____________________
~ hoot hoot ~ ~hoot hoot~ siap la ko kna headshot
Back to top Go down
http://www.zenxin.com.my
lavenda9oo8
Ahli Junior
avatar

Posts : 125
Join date : 06/08/2009
Age : 32
Location : PENANG

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 2:53 pm

mlencong byk neh.....
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 2:56 pm

jgn mara brader/sistah..
hehe~ Razz
Back to top Go down
lavenda9oo8
Ahli Junior
avatar

Posts : 125
Join date : 06/08/2009
Age : 32
Location : PENANG

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:00 pm

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes marah tanda syg tooo...
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:07 pm

ni segmen tak puas ati ngan sape???
tak kire la ngan sape2 tp aku nk luah jgk....
aku tak puas ati ngan 'org2 besar' kat tmpt keje aku....
aku baik n rpt ngan studentpn salah....
dh r suma keje dia suh org len buat...
macam bagus!!!!!!
seb baik aku ni jenis kuar tinge kiri msk tinge knan...
de gak org yg support aku...ckg2 laki terutamanya...
yg aku tak bley blah klu g mancing mesti nama mangkuk tu kuar dari mulut diorang.....suwey tul...trus tak dpt ikan...
org2 atas ni pndai nk wat org cam kuli je...
keje sket...gaji nk besar....
aku dengan bangganya boikot dia bersama cikgu2 laki.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
sptutnya kitorang kul3 baru bley lpas dr pagar skola tapi aku dgn brutalnya balik pas abih klas...hahahahahahahahahahahahaha
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:13 pm

wahahaha..
cikgu pon nak monteng ke?
jd ikotan ank murid la ko..
Back to top Go down
blackko
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 129
Join date : 08/08/2009
Age : 32
Location : Selangor

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:15 pm

BaCkSpACe wrote:
ni segmen tak puas ati ngan sape???
tak kire la ngan sape2 tp aku nk luah jgk....
aku tak puas ati ngan 'org2 besar' kat tmpt keje aku....
aku baik n rpt ngan studentpn salah....
dh r suma keje dia suh org len buat...
macam bagus!!!!!!
seb baik aku ni jenis kuar tinge kiri msk tinge knan...
de gak org yg support aku...ckg2 laki terutamanya...
yg aku tak bley blah klu g mancing mesti nama mangkuk tu kuar dari mulut diorang.....suwey tul...trus tak dpt ikan...
org2 atas ni pndai nk wat org cam kuli je...
keje sket...gaji nk besar....
aku dengan bangganya boikot dia bersama cikgu2 laki.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
sptutnya kitorang kul3 baru bley lpas dr pagar skola tapi aku dgn brutalnya balik pas abih klas...hahahahahahahahahahahahaha

woot..i feel ya bebe....boss sucks..FTW

p/s: ade stu advice dr bpk aku utk megelakkn kite trlampau bnci boss....crik sifat positif die...klu die tkde sifat positif tk mgkn die jadik boss

_________________
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:15 pm

ane de ponteng...
aku dh abih klas kul130 td...
mls la nk tgu pai kul3...
ag pn keje aku dh siap...
aku mmg slalu jadi ikutan ank2 murid ku...hahahaha
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:16 pm

ekekekekek~
xpe la cikgu..
tp napa korg kna tgu smpai pkol 3 plak?
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:23 pm

sistem pentadbiran yg berkuku besi....
akupn tak tau la...
alasannya nk kurang keje cikgu dibawa ke rumah...
tapi sepanjang penantian aku pai kul3 tu ade je keje yg aku dpt tak ptus2...
so lbey baik balik...keje kite setel tak payah buat keje orang...
tp besela...hanya yg SKEMA2 je yg dok terpacak cam org giler pai kul3...
aku klu keje dah siap mmg cabut je...
malas aku nk tgu....
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:34 pm

hehhehe..
tataw la..
aku bkn ckgu..
pepe pn jgn kuat sgt mlawan..
kang bila org atsn guna kuasa, pyh..
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:35 pm

jap...jap...
ko py ayat ni sejibik ngan ayt seseorang...
camne ley same ek?????
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:37 pm

sapa?
Back to top Go down
BaCkSpACe
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 18/08/2009
Age : 32
Location : JaPaN

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:48 pm

ckgu laki skola aku....
aku pernh melawan ckp PK pntadbiran aku...
dia ngan baik atinya memberi nasihat yg bernas tu...
Back to top Go down
Anonymouse
Ahli Senior
avatar

Posts : 599
Join date : 14/08/2009

PostSubject: Re: segmen tak puas ati   Tue Aug 18, 2009 3:53 pm

ohh..
tu sbnarnya aku la tuh..
aku nyamar je ..
pkai topeng muka baru..

tp mmg btol la..aku da kena dah..
mlawan ckp bos aku kaw2 pnya..
byg la..
aku diambik keje tgh bulan 2, tp lam surat twaran, dia tulis aku stat bulan 3
cukup 1hb3, aku dibrhentikan kija..
siot btoi. keje 15 ari je aku..
wakakakaka~~ Razz
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: segmen tak puas ati   

Back to top Go down
 
segmen tak puas ati
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Legacy Of UMT Aquaculturist :: Pengumuman dan Aktiviti Forum :: Borak kosong-
Jump to: