Legacy Of UMT Aquaculturist
sila2 la masuk...minum2 dulu...sila2 jangan malu2

Legacy Of UMT Aquaculturist

We wont break...we will always stay together...wherever we are...we are one~
 
HomeHome  Muka DepanMuka Depan  RegisterRegister  Log inLog in  
nak memeriahkan forum...aku open topik baru >> Umah Ensems...dimulai dengan Umah Ensems #1 : Hatchery air tawar... xperlu posting ikut topik...santai2 sesantai2nya...posting sampai 50 dan akan dilock and sila bukak topik baru Umah Ensems #2 : (ups to u tajuk nye)...kita tengok sampai berapa ratus topik ini leh bertahan...off topik + dabel post dibenarkan!!!!

Share | 
 

 wer is ENSEM????

Go down 
AuthorMessage
federico_macheda
Ahli Skodeng
avatar

Posts : 1
Join date : 06/12/2009
Age : 31
Location : tengganu..

PostSubject: wer is ENSEM????   Sat Dec 26, 2009 2:29 pm

aku de jumper sorg mamat ni mse aku tgh kejer kt shah alam..muke dier sejibik cam muke ENSEM!!!..gigi dier pn sejibik cm ENSEM!!..tapi rmbut dier stret n lurus..aku nk tegur tkut slh org..aku rse la dier 2 mmg ENSEM yg kite cari2 slama ni..kalu korg2 jumper mamat yg aku ckp ni,tegur la..mmg mamat 2 ENSEM.jgn terpedaya ngn rmbut yg telah direbondingkan....
Back to top Go down
ikrom
Ahli Junior
avatar

Posts : 287
Join date : 16/08/2009
Age : 31
Location : Kay Bee

PostSubject: Re: wer is ENSEM????   Tue Dec 29, 2009 1:17 am

masih ada yg mencari si ensem rupanya...haha..aku pon dah lupa kat bdak tu...
Back to top Go down
adamoo
Admin
Admin
avatar

Posts : 417
Join date : 05/08/2009
Age : 31
Location : terengganu

PostSubject: Re: wer is ENSEM????   Tue Dec 29, 2009 5:15 pm

federico_macheda wrote:
aku de jumper sorg mamat ni mse aku tgh kejer kt shah alam..muke dier sejibik cam muke ENSEM!!!..gigi dier pn sejibik cm ENSEM!!..tapi rmbut dier stret n lurus..aku nk tegur tkut slh org..aku rse la dier 2 mmg ENSEM yg kite cari2 slama ni..kalu korg2 jumper mamat yg aku ckp ni,tegur la..mmg mamat 2 ENSEM.jgn terpedaya ngn rmbut yg telah direbondingkan....

hasil titik peluh beliau bercucuk tanam petai selama ni...

_________________
Back to top Go down
http://aquaculturist0508.forumms.net
Khairul
Ahli Junior
avatar

Posts : 131
Join date : 25/10/2009
Age : 32
Location : Gelang Patah Johor

PostSubject: Re: wer is ENSEM????   Sat Jan 09, 2010 8:54 pm

wei.......
aku tak tanam petai dh skang.....
aku jd bapak ayam lak...
byk duit wo...........
Back to top Go down
boo
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 455
Join date : 14/08/2009
Age : 33
Location : lokasi

PostSubject: Re: wer is ENSEM????   Sun Jan 10, 2010 3:41 pm

sem ayam sekor...hhahaha..ayam mane ade??????????
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: wer is ENSEM????   

Back to top Go down
 
wer is ENSEM????
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Legacy Of UMT Aquaculturist :: Pengumuman dan Aktiviti Forum :: Borak kosong-
Jump to: